6 Ağustos 2013 Salı

KINA VE DÜĞÜN HAZIRLIKLARI (1)


Herkese yeniden merhaba :)

2 gün sonra bayram. Herkesin bayramı kutlu olsun, çok güzel bir bayram geçirin inşallah :)

Bugün sizlere kızımın kınası ve düğünü için yaptığımız hazırlıklardan bahsedeceğim. Önce kınadan başlıyorum. Kınamızı Ankara'da Başkent öğretmenevinde yaptık. Çok güzel bir kına oldu. Servis, mekan hizmet çok güzeldi. Fiyatlar da dışardaki mekanlardan daha hesaplı oldu. mekanımız belli olduktan sonra neler yapabilirimi düşünmeye başladım. İnternet üzerinden günlerce araştırmalar yaptım ve kızımla da mutabakata vardıktan sonra kına hediyeliği olarak tırnak törpüsünden süslü bebek yapmaya karar verdik. Merak ettiniz değil mi?????? işte törpüler


 
Hazır kesilmiş beyaz ve kırmızı tüllerden birer etek diktik bu kızlara. Anneciğim yardım etti tabii bunları dikerken :) Sonra beline bağlamak üzere kırmızı kurdele hazırladık. Üzerine Merve'nin kınası yazdık ve tarih attık. Tabii ki kurdeleyi yine sevgili Tuğba hazırladı (ulaşmak isterseniz buraya lütfen.) Sonra da birer inci yapıştırarak süslemeyi tamamladık. İşte buradalar :)
 


Bu günün anısına vereceğimiz hediyelikler hazırlandı sepetlere yerleştirildi :) Sepetler de sevgili arkadaşım Ayten'den geldi sağolsun :) Fotoğraflarken parmaklarım da çıkmış artık acemiliğime verin :)
 
Kına olur da el gülleri olmaz mı??? olur tabii ama ben rengarenk olsunlar istedim, çok aradım ama buldum :) Renkli kına gülleri işte burada

 
 
Kına güllerini satın aldığım site şu anda yapım aşamasında gözüküyor ama ilgilenenler için web adresi http://www.kinamalzemeleri.com/
 
Kınaya gelecek genç kızlar için de taçlar hazırladık. Bunun için de Leman teyzem yardımcı oldu. Metreyle satılan parlak taşlı şeylerden aldım (şey walla adını bilmiyorum :) tacın üst kısmına göre uygun uzunlukta kestik, büzülüp taca monte edilen tüllerin üzerine yapıştırdık. Taçlar da hazır :)
 





Efendiiiiim sonra kendi kendime düşündüm. Kızlar ellerine şekilli kına yakmak isterse ne yapabilirim diye. Elimde şekilli delgeçler vardı. Eva sünger kağıttan bir sürü şekil kestim hazırladım. Kına tepsisine onları da koyduk, isteyen kullansın diye. O kargaşada kim kullandı kim kullanmadı bilmiyorum ama ben yaptım :)

 

Bitti mi sandınız???????? Hayııııııııır daha bitmedi ama devam edersem çok uzun bir yazı olacak. Onun için devamını daha sonra paylaşacağım.
 
Hepinizin bayramını bir kez daha kutluyorum. Sevgiyle kalın :) Selamlar benden size kucak kucak :)
 


4 yorum:

  1. Seninde bayramın kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım benim :)

    YanıtlaSil
  3. o "şey"den ben de almıştım ama ben de adını bilmiyorum...!

    Şekilli kına için eva kullanma fikri harika. Biz bir arkadaşımın kınasında yağlı kağıt kullanmıştık. Çok başarılı oldu mu, kullanıldı mı, onu ben de hatırlamıyorum!!!

    Hep dediğim gibi... Elllllllerinize sağlık, hepsi harika olmuş Sema hanım.

    Öööööpüüüüüyooooooruuuuuum!

    YanıtlaSil