9 Eylül 2013 Pazartesi

İYİ HAFTALAR HERKESE :)

Günaydıııııııııııııııııııııııııııııın

Evet evet biliyorum uzun zaman oldu yazmayalı. Tembellik ediyorum sanıyorsanız yanılıyorsunuz. Yılın son deniz tatilini yaptım Alanya'da. Canım arkadaşım İlkay'ın içten davetine hayır deme şansım yoktu. Çok keyifli bir hafta geçirdik çocuklarımızla birlikte. Saol arkadaşım iyi ki varsın.

Bu arada sevgili arkadaşım Ayça'nın kızı Gizem evlenecek ekimde. Daha önce azıcık bahsetmiştim, güzel kızım için birşeyler hazırlıyorum diye. Hazırlıklar son gaz devam ediyor. Bitirmeye az kaldı. Hepsinin fotoğrafını yayınlayacağım çok yakında :)

Küçük kızımın doğum günü 18 Ağustostaydı ama kendisi burada olmadığı için kutlayamamıştık. Ablasıyla baş başa verdik ve geç de olsa bir sürpriz doğum günü partisi yapalım dedik. Başladık çalışmaya. Tam bir profesyonel organizasyon şirketi gibi çalıştık. Önce konsepte karar verdik. Cupcake olsun dedik partinin teması :) Merve kullan at marketten parti süsleri cupcake standı gibi bir sürü şey sipariş etti. Ben de peçete halkalarını hazırladım. Bir de kürdanlar için minik bayraklar :) Sonra da sıra menüyü belirlemeye geldi. Merve'yle karşılıklı mailleşerek ve de araştırarak ortak bir menü oluşturduk. Tabii ki menünün başrolünde Merve'nin yapacağı cupcakeler vardı. İşte menümüz :)


Sonra sıra geldi Meriç'e fark ettirmeden hazırlıkları tamamlamaya. Cumartesi günü Merve alışverişi yaptı. Pazar sabahı ben bir bahaneyle evden çıktım Merve'ye gittim başladık çalışmaya. Laf aramızda, kızımla mutfakta vakit geçirmek çok ama çok zevkliydi. Şefimiz Merve şahane cupcake'ler yaptı ben de ona asistanlık yaptım. Sırayla bütün menümüzü hızla tamamladık. Süsleme aşamasında biricik ve tek yeğenim Deniz de bize yardım etti.  Tam zamanında tamamladık hazırlıkları. Beni dışarda sanan Meriç de ablasına oturmaya geldi veeeeeeee sürpriiiiiiz. Hepimizi karşısında görünce gülse mi ağlasa mı bir ruh haline girdi benim kuzum. Çok şaşırdı, bir o kadar da mutlu oldu. Canlarım benim :))
 
Bu güzel gün ve güzel sofradan birkaç kare paylaşacağım sizinle. Öncelikle soframız :) hadi buyurun :)


soframızın genel görüntüsü
 
 
Şimdi de ayrıntılar geliyor
 
Cupcakelerin kendisi de kreması da Merveciğimin elemeği




Tuzlu krakerlerin ve salatalıkların üzerinde haydari





Bardaklarımızdaki cupcakeleri fark ettiniz değil mi ?


Peçete halkaları, kürdanlardaki bayraklar, çatal kaşık kovaları, servis tabakları, şekerlikler, çay bardakları bile konsepte uygun cupcake desenlerine sahipti.


Soframızı şenlendiren konuklarımız,  
 

 
Sofraya sığmayan konuklarımız, hepinize çoooooook teşekkür ediyorum bizlerle birlikte olduğunuz için. Canım oğlum Muhammedim çalıştığı için bizimle olamadı maalesef :( Bizimle olamasa da verdiği destek için oğluma da sonsuz teşekkürler :))

 
Ve işte son olarak bu özel günün bana göre en anlamlı karesi..
 
Sevgiler hepinize benden kucak kucak.
 


8 yorum:

  1. Efeniiiiiiiiiim....

    Öncelikle Meriç'e koccamaaaaaaaaan MUTLU YILLAR! Salıkla, huzurla ve sevdikleri yanında... Siz de hep güzel günlerini görün inşallah...

    Gelelim sofrayaaaaaa... O ne yaaaaaaa? Y Sema Hanım bu ne yaaaaaa? Bu nasıl iştah açıcı bir masadır, yemeklerdir yaaaaaaa? Yazıyı okuduğum şu anda, ki fizik tedavi için çıkmak üZReyim, teker teker hepsinden vanım istedi yaaaaaaaaaaaa....!!!!

    Harika görünüyorlar. Cupcake'ler ise başka güzel. HerkeŞin eline sağlık...

    İyi olun... Sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Canım benim bir gün senin için de hazırlarım böyle bir sofra ne zaman istersen gel :) Tek takipçim sağol :)

    YanıtlaSil
  3. eline sağlık semoşum hepside çok güzel olmuş..meriçciğime güzel yaşlar.. hayatı hep böyle güzel süprizlerle dolu olsun..

    YanıtlaSil
  4. amin inşallah Yetercim :)

    YanıtlaSil
  5. nice nice yıllar meriçe ve güzel ailesine.... her şey gönlünce olur inşallahhhhh.
    ablacım bende senin sıkı takipçilerin arasındayım :) yaptıklarını hayranlıkla, merakla takip ediyor, yazılarını zevkle okuyorum. (SADİYE ARGUN ULAŞ)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım benim amatörce bişeyler paylaşıyorum işte. Sağolsun Demet yüreklendirdi beni. Onun da şahane bir bloğu var :) Sevindim beğenmene canım öpüyorum

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. meriç kızıma nıce mutlu yıllar dılıyorum.....merve sen bacım gene döktürmüşsünüz......))))))

    YanıtlaSil