16 Ocak 2015 Cuma

YENİ, ESKİ YAPTIĞIM İŞLER


Yine kapalı puslu bir günden merhaba diyorum. İşyerinin taşınması, yeni yıl koşturması falan derken yaptıklarımı sizlerle paylaşma fırsatım olmadı. Şimdi tekmili birden bu yazımda sizlerle olacak :))

Fotoğraf çekme konusunda çok zayıfım, farkındayım. Bunu düzeltmek için eğitim almaya niyetliyim. Ama ancak önümüzdeki sonbaharda inşallah :)) O zamana kadar bu acemi fotolarla idare edeceksiniz artık.

Bir başka özürüm de yenilediğim eşyaların "öncesi"ni fotoğraflamayı unutmam :( Zigon sehpalarımda olduğu gibi :)))) Artık hayal gücünüze bırakıyorum. Kahverengi maun klasik zigon sehpalar. Biraz değişsinler, renklensinler istedim. Önce bir güzel zımparaladım, sonra da kapatıcıyla boyadım. 10 gün beklediler. Her birini ayrı renklere boyadım. Bunu böyle birer cümleyle yazıyorum ama tamamlamak  haftalarımı aldı :)) Dedim ya renkli, neşeli sehpalarım olsun istedim diye, onun için "moda" konseptini seçtim. Çooook sevgili kurs öğretmenim Çağla Hanım'ın dahiyane fikir ve yönlendirmeleriyle ortaya bu güzellikler çıktı. Ben çok sevdim bakalım siz de sevecek misiniz?







Üçü bir arada


Sehpaların bulunduğu duvara asılmak üzere de bu panoyu yaptık yine Çağla öğretmenimle birlikte :))





 
Bir de yeni evine taşınan can arkadaşım için bu masa saatini boyadım. Nil yeşili boyadıktan sonra kenarlarına stencil ile minik kalpler yaptım, iki tane de şans kelebeğini kondurup yaldızla da süpürdüm, saatimiz hazır :))
 
Şimdi çooook uzaklarda Dubaide yerini bulmuştur bile saatimiz

 
Kış gelip de havalar soğuyunca mı dır nedir bilmem illa ki yünlerle birşeyler yapmak isterim. Öyle uzun boylu işlere hiiiiç kalkışmam, kendimi biliyorum, sıkılırım. Onun için böyle çabucak bitiveren işler yaptım. Çanta sapı yaparım diye alıp unuttuğum bir halkayı yuvarlak motif örer gibi ördüm. Tamamen uydurma. Ortalarına da evde kalan incileri diktim. İşte böyle bir çerçeve oldu :))



Baktım bu güzel oldu eski rüstik perde bantının halkaları ile de bunu yaptım. Tamamen uydurmasyon. Daha doğrusu örneği uydurmasyon :)) Yoksa bu tarz çerçeve örnekleri pek çok internette :))

İkisi bir arada

Biraz daha yakından


Bu günlük de bu kadar :)) Umarım paylaşımlarım hoşunuza gitmiştir. Aslında kafamda yapmak istediğim o kadar çok şey var ki. İnşallah emekli olduğumda kafamdakilerin hepsini hayata geçirme şansım olur :))

Herkese kucak dolusu sevgilerimi gönderiyor ve muuuusmutlu bir hafta sonu diliyorum.


Haftanın bonusu Candan Erçetin :)) Arada hatıraları yad etmek iyi gelir insana :)
 

14 yorum:

  1. Nihayet sehpalarını görebildiiimm. Takipçin olarak beni çok beklettin ama çok güzel olmuş.Panoya da bayıldım tam takım olmuş ellerine sağlık sen kimbilir başka neler yapmışsındır devamını bekliyoruz....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol Hülyacım pek yeni bişey yok yarın görürsün elimdekileri :)

      Sil
  2. çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Çoookk güzellll olmuşlarrr. Bayildim ben de cok isterdim yapmayi☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaparsın gülüm hiç zor değil :) Sen Nebahat annenin kızısın daha da güzelini yaparsın :)

      Sil
  4. Sehpalarına bayıldım :) Renkleri de, desenleri de çok güzel seçmişsiniz :)
    Ne güzel olmuş o çerçeveler, çok yaratıcı vallahi bu fikir :) Denemek lazım...
    Arkadaşına yaptığın saatin rengi huzur verici, güzel günlerde kullansın...Sen de tabii ;)
    Ellerine sağlık semoş, hocanın da fikirlerine :)
    öperim çok çok
    Not: Emeklilik dedin ya, içim bir hoş oldu, ben de özlemle bekliyorum vaktimin bol olacağı o günleri, hadi inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Esencim allah hepimiza sağlıklı keyifli geçireceğim emeklilik günleri nasip etsin :))

      Sil
  5. Yine her biri bir birinden güzel... Pano ile sahpalar ne güzel de uyum sağlamış, saat de çok zarif olmuş, bayıldım bayıldım... Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Sema Hanım, nasılsınız ? Sehpaları da beğendim ama panoya bayıldım. Ben de boyutlu pano çalışmayı çok seviyorum...elleinize sağlık. Bu arada bloğuma yorum bırakmışsınız baskı için. Ne isterseniz basarım ölçünüzü ne istediğinizi belirtin yeter ...sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Nefise hanım çok teşekkür ederim ne güzel sizden böyle yorumlar almak :))

    YanıtlaSil
  8. Aaa daha yeni gördüm bunları,çook beğendim,ne güzel olmuşlar,ben de zigon sehpaları gözüm görmesin diye ortadan kaldırdım,oysa böyle modernleştirilebilirmiş..Neyse ben de dediğiniz gibi geniş zamanlar bulduğumda ancak zaman ayırabilirim.Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Acaba bloguna artik geri mi donsen? Yazilarini ozledik❤️

    YanıtlaSil