8 Temmuz 2013 Pazartesi

Günaydıııııın :)

Eveeet tatil bitti, evime Ankara'ma döndüm, işe bile başladım :) Tatil güzel, deniz, güneş, tembellik, rahatça bolca kitap okuma süpeeer. Ama ben yine de Ankara'ya dönmeyi seviyorum tatil sonunda. memleketim değil ama hayatımın neredeyse tamamı burada geçti, geçiyor. Sevdiklerimin çoğu burda. Sanırım o yüzden nereyi gezersem gezeyim sonunda Ankara'ya dönmeyi seviyorum :)

Ailemle, annem babam kardeşim eşi ve kızıyla çok keyifli bir tatil geçirdik. Antalya Lara'da TRT Kampındaydık. Hava da, deniz de, yemekler de çok güzeldi. uzun zamandır görmediğim sevgili arkadaşım Didem'le buluştum bu sefer Antalya'da. Çok özlemişim onu saatlerce konuştuk hiç susmadan zaman nasıl geçti anlamadık bile. Sevgili eşi Tanju ve oğlu da bize eşlik ettiler sağolsunlar :)

Bolca kitap okudum kampta. Ayşe Kulin'in son kitabı Dönüş'ü okudum önce. Bir devam kitabıydı Gizli Anların Yolcusu'nun devamıydı. Çok etkilendim diyemiyeceğim ama seviyorum Ayşe Kulin'i okumayı. Dan Brown'un son kitabı Cehennemi de okudum ama o da hayal kırıklığıydı. Daha önceki serilerdeki (Da vinci Şifresi, melekler ve Şeytanlar gibi) akıcılık pek yoktu. Yarım bırakmamak için okudum sonuna kadar. Ama güzel bir film olur heralde :) Şimdi de Canan Tan'ın Hasret'ini okuyorum. Bitirince onunla ilgili de birkaç kelime yazarım.

Bu arada yeğenime yapsın diye aldığım kaneviçe yastık bana kaldı malum :). Deniz kendine bolca arkadaş bulunca onu oyalama zorunluluğu kalmadı. Öğlen sıcaklarında balkonda deniz manzarası eşliğinde keyifle yastığı yapmaya başladım. Daha bitmedi :) Dönünce de küçük kızım heveslendi şimdi o yapıyor ara sıra :) Bitince fotoğrafını paylaşacağım :)

Şimdilik bu kadar. Arşivden paylaşımlara devam edeceğim :) herkese güzel bir hafta diliyorum. Malum yarın ramazan başlıyor. herkese hayırlı ramazanlar diliyorum.

Sevgiler hepinize benden kucak dolusu :)

 

1 yorum:

  1. Efeniiiiiiiim....

    Öncelikle size de hayırlı ramazanlar olsun. Tatilinizin güzel geçtiğine sevindim. Eeeeee bu enerjiyle yapacaklarınızı/paylaşacaklarınızı sabırsızlıkla bekliyorum. :)

    Hele yastık için daha da bir meraklandım ki!

    Hoşgeldiniz Sema Hanıııım!

    YanıtlaSil