15 Temmuz 2013 Pazartesi

Nişan hazılıklarına devam

Herkese günaydın,

Geçen yazımda kızımın nişan töreni için yaptığım hazırlıklardan söz etmeye başlamıştım. Evin süsü püsü, masa, yemekler, nişan tepsisi, anı defteri derken hazırlıkların çok büyük bir kısmını anlatmışım aslında :) Geriye pek bir şey kalmamış.

Nişana gelenlere o günün anısına kalıcı bir şeyler armağan etme fikri vardı başından beri aklımda. Aradım taradım ne yapabilirim diye ve yine keçede karar kıldım. Keçeyle çalışmayı çok seviyorum çünkü. Saksı süsü yapmaya karar verdim. Öncelikle keçeden değişik objeler kestim birer tane. Çiçek, kelebek, kalp, lale, cupcake, kuş gibi şekiller. Merve'nin onayına sunuldu ve içinden birkaç tanesinde karar kılındı. Sonra da başladık keçeleri kesmeye. Burada bana sevgili arkadaşım Fatoş çok yardımcı oldu. Çünkü bu işin en zor yada en sıkıcı kısmı kesmek. Başta söylemeyi unuttum. Nişanımızın konsepti pembe ve fuşyaydı. Neden mi? Çünkü Merve'nin elbisesi Fuşya idi :) Bu yüzden kapı süsü de, nişan tepsisi de, makas da, anı defteri ve keçe süslerimiz de pembe tonlarında yapıldı.

Tatile giderken bile bir torba dolusu keçe şekil alındı. Orada  öğlen sıcağında odaya kaçıldı ve boncuklarla süslenip uçlarına biraz yapıştırıcı sürülen çöp şişlere saplanarak süslerimizin bir kısmı tamamlandı. Son aşamada hazır kesilmiş beyaz tüllerin içine bir tutam lavanta konup kurdeleyle bağlanıp hazır hale getirildi. Kurdelenin üzerinde çocukların isimleri ve nişan tarihleri yazıyor. Tabii ki kurdelenin rengi de fuşya :)

Bunlar hazırlandıktan sonra süslerin nasıl sergileneceğini düşünmeye başladım. Sepete mi koysam, büyücek bir saksıya mı diye düşünürken, üzerine saplanabilecek bir stant yapmaya karar verdim. Kardeşim pembe strafor gibi bir şey getirdi bana. Renk tamamen tesadüf eseri pembe geldi :) Üzerini çiçekçiden rica edip aldığım beyaz kağıtla kapladım. Etrafına dantel geçirip keçe güllerden de birkaç tane kondurdum oldu bitti :)

Şimdi diyeceksiniz ki eee nerde bunların fotoğrafları??? aşama aşama çekmeyi akıl edemedim ne yazık ki. Daha doğrusu o zaman aklımda blog yazma fikri yoktu. neyse zaten siz bir bakışta anlarsınız yaptıklarım öyle çok karmaşık şeyler değil. Elimde olan birkaç fotoğrafı paylaşıyorum şimdi.

Buyrun bakalım beğenecek misiniz?



Bunlar da oğlan tarafı gelmeden hemen önce çekilenler. Sevdiklerimle beraber :))
 



Eveeet nişan hazırlıklarıyla ilgili sizlerle paylaşacaklarım bu kadar. Umarım birilerine yararlı olur. Çok zevkli güzel telaşeler bunlar. Allah hepimize evlatlarımızın böyle güzel günlerini göstermeyi nasip etsin. Sevgi ve selamlar hepinize benden kucak kucak :))
 

2 yorum:

  1. Fotoğraflar harika! Kizlar harika! Siz de çok güzelsiniz Sema Hanim!!!
    Bir kere daha mutluluklar...

    Biliyorsunuz ki o günün anısı olan şeyden ben de var! Ellerinize sağlık. Harika olmuştu :)

    Benden de sevgi ve selam kucak kucak :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim benim ilk ve tek takipçim :)

    YanıtlaSil