23 Ekim 2013 Çarşamba

GİZEM'E ÖZEL YAPTIKLARIM

Günaydııın,

Size bir kaç kez bahsetmiştim çok sevgili kızım Gizem'in kınası ve düğünü için keçe hediyelikler hazırlıyorum diye. Hazırlıklar çoktan bitti ama sizlerle paylaşmak için kızımın düğününün olmasını bekledim. Sürprizi kaçmasın diye :))

Öncelikle kına hediyeliklerini anlatayım. Elimde olan keçelerden kaftanlar kestim, kaftanların üzerini danteller, boncuklar pullarla süsledim.






Sonra da minik kına poşetlerini hazır kesilmiş tülle birlikte kaftanlara bağladık. İşte bittiiiiiiiii....








Walla güzel oldular, siz ne dersiniz???? Kınada ikram edilecek kuruyemişleri koymak için organze keseleri de süslemiştim biraz. Daha önceki yazılarımdan birinde paylaşmıştım onları. hatırlamak isterseniz diye bir kez daha paylaşıyorum :))

Gördüğünüz gibi bunlarda pek bir numara yok. Elimizde olan kırmızı ve lacivert kaftanlar ile uğur böceği ve nazar boncuklarını yapıştırdık sadece. Böyle küçük dokunuşlar yaptığınız şeyi özelleştiriyor. Ne bileyim bir hoşluk katıyor gibi, ne dersiniz?
 
 
Kına hazırlıkları tamam olduğuna göre sıra düğünde dağıtılacaklara geldi. Tabii bunları tek başıma yapmadım. 300 tane yapmamız gerekiyordu. Bunun için işe keçeden objeleri kesmekle başladık. Gizemin annesi can arkadaşım Ayça ve iş arkadaşları bir günde kestiler walla keçeleri. Sonra da torbalar dolusu keçe bize geldi. Hadi bakalım başla bunları birleştirip süslemeye. Kuşlara boncuktan göz yaptım, kanatlarını yapıştırdım. Kalplerin ortasına çeşitli boncuklar yapıştırdım. Çiçekleri de aynı şekilde süsledim. Cupcakeler yaptım. Onların da üzerine boncuklar diktim. Kelebeklere de çiçek şeklinde pullar yapıştırdım. İşte hepsi burada.


 

 

 
 Böyle hepsi bir arada çok şirin göründüler değil mi? Süsleme kısmı bittikten sonra çöp şiş çubuklarını pritt yardımıyla keçelere sapladım. Bunları öyle hemence yapmışım gibi anlatıyorum ama aslında pek de öyle olmadı. Yaklaşık 2 ay uğraştım bunları yapmak için. Tabii yardım da aldım başta söylediğim gibi :) Ayçacığım tüllere lavantaları bağladı, lavanta keselerini çubuklara takıp üzerine de isimli kurdeleleri bağladık mı işlem tamam oldu.  Kurdeleleri de Ayça ve kızları bağladılar.

 
 
 



 
 



Eveeet onlar ermiş muradına biz çıkalım kerevetine zamanı şimdi.. Canım kızım Gizemime bir kez daha mutluluklar diliyorum. Gözlerindeki ışık bir ömür boyu sönmesin güzel kızım :))

Bir yazımızın daha sonuna geldik. Hepinize sevgiler benden kucak kucak :)))))


 

12 yorum:

  1. RENKLİ RENKLİ SÜSLERİ GiBİ RENKLİ MUTLU HAYATLARI OLSUN. SENİNDE ELİNE KOLUNA SAĞLIK BECERİKLİ.M

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım amin. Senin de ellerine sağlık :)

      Sil
  2. Kullandığınız keçelerin renkleri çok güzel. Kaftanlara ayrıca bayıldım... Ne kadar da çok yapmışsınız. Ellerinize sağlık!!!

    Etrafınızdaki insanlar çok şanslı Sema hanım :)

    Sevgiler & öpücükler

    YanıtlaSil
  3. Harikalar valla Semoşcum, süper olmuş hepsi de, kaftanlara bayıldım :)
    Bu kuşların benzerini ben de son yaptığım çantada kullandım (ama siz daha görmediniz) senden farklı olarak ben bir de kanadına inciler koydum :)
    ellerinize sağlık, güle güle kullanılsın hepsi :)
    Gizem'e de ömür boyu mutluluklar diliyorum, Allah yıldız barışıklığı versin, mutlu mesut bir yastıkta kocasınlar inşallah :)
    Öperim

    YanıtlaSil
  4. Semoş ne diycem, şu izleyiciler kısmını yukarılara koysana, çok altta kaldığı için kimse görmüyordur, lütfen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hah çok güzel söyledin canımcım ama bir becerebilsem????? walla çok uğraştım yapamadım

      Sil
  5. Tek tek yaptırayım şimdi sana ben öyleyse :)
    Blogger Kumanda Paneli
    Yerleşim
    Gagdet Ekle (En üstten seç bunu)
    Sonra çıkan sayfada (yani Temel) kısmında gözükmezse, solda (yani benim solum bu) Diğer Gadgetler kısmında İzleyiciler'i seç, kaydet
    Bu kadar :)

    YanıtlaSil
  6. yaptııııım olmuş mu??? sağ üst köşeye kondurabildim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam walla hakkın ödenmez. Çantayı birleştirdim :) biraz küçük oldu ama olsun en kısa zamanda görücüye çıkacağız :)

      Sil
    2. olmuş tabii, aferin sana çalışkan çekirge :))
      Çantayı da merakla bekliyorum ;)
      Ben de çok bilgili değilim pek çok konuda ama bildiğim bir şeyse, elimden gelen bir şeyse her zaman yardıma hazırım, sen yeter ki iste arkadaşım :)
      Öperim

      Sil
  7. Her şey harika gözüküyor ellerinize,emeğinize sağlık.Kızınızada ömür boyu mutluluklar dilerim.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkür ederim iyi ki geldiniz, hoşgeldiniz, herzaman beklerim :)

    YanıtlaSil